Tisdag, en lite bättre dag..

Kände mig något piggare i morse när jag vaknade. Somnade så skönt i my loves famn på kvällen, sov helt underbart. Somnade redan vid klockan 21,45. Vilken är ytterst ovanligt för min del. Brukar ligga med panik vid 02-tiden. Men jag klarade utav det, hoppas det fortsätter såhär.

Samhäll-lektionen var idag inställd så slutade kl 16,00 istället för en timme senare. Underbart, tidigt för min del egentligen. Fick dock saker att göra hemma, men det ska vara klart på fredag så jag ska sätta mig med det i morgon. Senare ska jag iväg för ett träningspass, var lite längesen nu. Man kan ju faktsikt inte ha råd till allt...
Nu ska jag diska!
ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0