You're a loaded gun

My love stack till jobbet nyss så jag tänkte bara skriva ett inlägg för att sedan hoppa i säng. Om det blir någon sömn vill säga, huvudet värker (Ja, FORTFARANDE). Men vilket som så ska försöka pallra mig till historian i morgon så jag kan arbeta lite på mitt arbete om liberalismen. Lika bra att göra det i skolan för sådana där "häften" är så grymt tråkiga att göra och om man sitter nere i skolan kommer man i alla fall igång. Tänkte ha de klart innan jag drar också. Så jag slipper stressa järnet med det när jag kommer hem. Vilket jag troligtvis får göra, eftersom det är sportlov snart.
-Nu var jag hemsk, jag fick lovet att låta dåligt. (LOV ÄR BRA!)

Nu ska jag hoppas i säng, ska se om det finns något att äta bara dock. Hungrig som ett as.
Sofia var förbi förut också, spelade vårat älskade rummikub. Måste inskaffa mig det någongång, riktigt kul sällskaps-spel. Ohja, det är väl lite "geek-varning" att sitta och spela det men, - I don't care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0