Vårkänsla

Är en liten härlig förvårskänsla nu, lite sådär småvarmt med dunjacka och solen lyser. Snälla våren kom nu!

Jag och my love ska snart dra ner till Yellow Sun för att sola lite, ska bli härligt med en promenad framförallt! Och idag ska jag göra något som jag inte har gjort på länge. Jag ska träffa min kära Emelie Hummelgård. Antar att det blir en hel del prat och säkert en massa minnen från högstadiet och våra dramatiska fylle-kvällar. Ska såklart bli riktigt kul!

Nej nu ska jag borsta mina tänder och byta om.
Vaknade 12,50 idag, skönt!

Kommentarer
Postat av: Patrizia

Eller hur att vädret är skönt! :) Är det bra att sola där nere? Bra rör och så? :)

2009-02-26 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0