Valkyria

Idag blir det äntligen bio som jag har längtat efter ända sen jag såg trailerna på filmen Valkyria. Jag tror det kommer vara en grym film, hoppas det inte blir en besviklese bara.

Får be om ursäkt igen för att jag har varit dålig på att skriva.
I fredags bar det iväg till Pizarro och Natta efter vi hade varit hos pappa. Det var kul även fast det ballade ur för en viss person. Men jag tror dem flesta hade kul i alla fall. Bra att dom andra kunde hålla sig i skinnet och sätta idioten på plats på ett bättre sätt än en massa hårda knytnäveslag.
I lördags var det 40-års kalas för Pasi, vi var där till kl 21,00 men det blev nyktert för min del. Det var trevligt i varje fall.

Måste också nämna att jag håller med Laura i hennes blogg. Hon menar att man borde kunna göra slut med en vän så som man gör med en pojkvän. Det blir ju så svårt att bryta kontaken annars, alltså man vill ju skiljas vänner men ändå så inte vara vänner. Do you get it? Jag håller med, gå in på hennes blogg annars och läs inlägget (hon står länkad på min sida).

Skriver mer ikväll eller i morgon, för nu blir det en härlig dusch och sedan kommer pappa på besök.
ROCK ON!


Tom Cruise i filmen Valkyria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0