Välkommen kära sportlov!

Nu är lovet äntligen här, hur underbart är det inte?

Skickade precis hem Erika, Amelie och Sofie nu. Kände mig underligt trött så bestämde mig för att försöka komma i säng. Har gjort langos och kollat på film, mysigt och gott!
Köpte även en ny hårfärg förut, mahognybrun. Tror det kommer bli då det kommer bli brunt med lite rött i.

Grannen under har drogit igång med riktigt hög musik. Typ tango-aktigt, och självklart på finska. Kan inte säga att det är bra, men fick dock höra en tango-version utav breaking the law jämt för en stund sen, det var första gången!
Min kära mormor kommer till Grums till helgen, blir ju såklart det vanliga när hon kommer. Stan och shoppa och en stor städning hemma hos mamma (som nu jag slipper när jag har flyttat, skönt), men vet ni, jag älskar min mormor ändå. Hon är den sötaste jag vet.

Nu ska jag plocka lite här hemma och sedan hoppa i sängen, hoppas på att det blir en bra morgondag och njuta utav min sköna säng. Ge lite hopp till mig och hoppas jag kan få sova lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0