VALENTINE

Idag är det alla hjärtans dag, lite smått överskattad dag enligt mig, men en grymt mysig dag som ska tillbrigas med my love.

Vi skulle egentligen ut och äta men vi bestämde oss för att göra en egen middag hemma med ljus och god mat. Som jag tycker mysigare egentligen. Det blir mer intimt och mysfaktorn blir höjd väldigt mycket. Jag fick bestämma film och då tog jag en av mina favoriter och som jag tycker är romantisk och mysig film, Pearl Harbor. Älskar den filmen, man gråter nästan genom hela filmen. Så där har ni ett tips från mig.
Vi gick till Orbby i morse för att köpa en god frukost och mat till ikväll. Frukosten fick bli baguetter med tonfiskröra och en vanilj-semla efteråt, mums! Och my love köpte en jättefin ros till mig.

Jag älskar dig så mycket my love. Du betyder allt och mer därtill. Varenda morgon jag ser dig så får du mig att le, jag ler så fort jag ser eller tänker på dig. Min oförklariga kärlek till dig är oändlig. det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar dig. Att veta att du alltid finns där för mig och stöttar mig betyder väldigt mycket för mig. Din kärlek är allt jag behöver för att kunna överleva, du gör mig lycklig. Du är min största kärlek och min enda. Jag längtar efter dig så fort jag inte är med dig.
Vart du än går och var du är, så ska jag alltid finnas där. Vad som än händer, så finns jag där. Jag glömmer aldrig dig, dina kysser, dina kramar och alla fina ord du alltid säger. Jag älskar allt som har med dig att göra.

I'm not ever alone
You're not ever alone


Kommentarer
Postat av: Lena

Aaah va sota ni e :) puss

2009-02-14 @ 16:31:03
URL: http://j

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0