Vaccination

PANG! Sa det och jag föll i golvet..

Nej, jag klarade mig ifrån att svimma. Men det var inte alldeles för långt ifrån, fick den där smaken i mun som jag när jag såg Sara Gård ta sin diabetesspruta när hon jämt hade fått det. Det var läskigt, men som sagt, svimma är ju inte så farligt men väldigt obehagligt.
Ska ta en spruta till den 5:e, alltså precis innan vi åker. Hoppas det går lika bra då också.

My love har fått svinkoppar, precis som jag och Amelie sa. Så han fått salva och någon sprit som han ska badda såret med. Hoppas han inte smittar mig bara men då borde jag har fått det redan, eftersom han har haft dedär såren rätt länge och jag har pilla på dem då..
I'm fine!

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0