Utmaning x2

Utmaning 1
Blev utamanad utav Sofia och Emelie.

4 AV MINA FAVORITPROGRAM
♥ One Tree Hill
♥ Förhäxad
♥ Prison Break
♥ 2½ men

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR:
♥ Var i skolan
♥ Lagade mat
♥ Åt maten
♥ diskade

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
♥ 8 maj! 18år!
♥ Sri Lanka
♥ Metallica
♥ Mötley med Amelie

FAVORITRESTAURANGER:
♥ Amerikanska resturangen i Fredrikshamn
♥ Burger King
♥ Arena
♥ Alfie's

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:
♥ Sommarlov!
♥ Bli rikare
♥ Gå ut skolan med höga betyg
♥ leva livet!

4 PERSONER JAG UTMANAR:
♥ Amelie
♥ Laura
♥ Lena
♥ Jessica

Utmaning 2
Mapp 6, bild 6

Eftersom jag bara har en mapp så fick det blir bild 6.

Martin, Nicke och Pizarro för 100 år sedan.
-Jag utmanar samma som förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0