Spanska?

Hur i helskotta ska jag kunna klara det provet? Kan nada (okej, ett ord). Så kvällen består endast utav plugg, och House.
Fick boxern idag också, tror ni den funkade? Icke, jävla skit! Ochnär vi kopplar in boxern sen så kommer vi inte kunna ha tv-kanaler i sovrummet. Så bara att säga hejdå till min sömn de närmaste veckorna.

En god nyhet idag är att provet gick bra. Det enda som är bra idag tror jag. Just nu är jag riktigt grinig, sådär så man vill bara ha sönder något och bara skrika och skälla ut någon som man inte tycker om. Vet inte varför jag känner såhär just nu, men tyvärr. Kanske PMS:en som är påväg, ja det lär ju märkas rätt smart. Hoppas ionte jag är såhär i morgon när jag ha prov på morgonen, då kommer verkligen provet gå käpprätt åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0