Sova Sängen

Kollar på Viva La Bam. Satans va bra det är, älskar Ryan Dunn. Jag vet inte varför men jag bara gillar hans stil. Har tvättat klart och så nu också, snart dags för sängen. Inte för att jag kommer kunna somna men..

I morgon blir det solning med my love på min rast hade vi tänkt. Hoppas det blir så i varje fall. Sen är det ju skola osv såklart. Vem vill ha gympa sista lektionen på en fredag? Inte jag och det suger verkligen. Sen i morgon kväll tror jag Natta skulle komma. Blir nog mest en massa tjöt, som vanligt när man bara är tjejer. Går inte att vara tyst.

Någonting jag stör mig på är att någon bara kan förlåta en stor sak och sedan POFF! Så är man "bästisar" igen, hur funkar det? Visst, man blir väl alltid irriterade ibland men snabbt glömt och förlåtet. Jag menar "riktiga" bråk när det blir mer starkare känslor, gråt, förbannad m.m. Jag fattar bara inte? Jag skulle känna mig sviken och bara störa mig, i nuläget. Förr var jag den mer som förlät ganska fort.
Nu? Nej, det krävs mycket för att få min förlåtelse nu. För en stor sak alltså, inte en liten. Det enda jag skulle kunna tänka på om jag var runt den personen var hur den svek mig och "förådde" mig. Långsint kallas det väl även men först och främst. -Om man vill blir förlåten, så får man komma med en ursäkt först!
Nu börjar jag bli irriterad när jag sitter och tänker på detta. Därför säger jag som Erika.
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.
Finns inget bättre än det uttrycket. Det stämmer så grymt bra! Och om mer folk skulle kunna tänka mer på detta så kanske det skulle bli bättre, ex som Grums.
Ni vet, detta kassa stället som kallas Grums? Varenda individ som bor här säger "- Men det är Grums, Jag vill inte bo kvar i sletne Grums. Grums är kasst, det är det ena och det andra." Vem tror ni det är som gör Grums så jävla kasst? Jo, det är ni, ni som pratar bakom ryggen på varandra, ni som klagar på det för ni berättar för alla ni känner om era "hemligheter" och tror inte det ska komma ut? Puckon. Det är ni som gör Grums kasst! Det går att göra detta "skitställe" bra. Och jag tycker det redan är bra, vet ni varför? Jo, jag berättar inte för folk om allt som händer i mitt liv så att det sprids ut till rykten. Jag håller mig till 2 st och sen får det vara bra så, så slipper alla få veta allt om mitt privatliv.
DET ÄR NI SOM GÖR GRUMS KASST!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

BRA SAGT MIKKIS!

2009-02-20 @ 00:12:16
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: erika

Bra sagt syter :) synd bara att folk inte orkar bry sig om det!

2009-02-20 @ 15:22:57
URL: http://[email protected]
Postat av: elin

håller fullständigt med dej ! :P

2009-02-21 @ 14:43:07
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0