Skrattanfall

Har kommit in i min skrattperiod som jag har ibland. Har redan fått 2 gapskratt idag och det ena var åt Fröding. Han berättade att hans 3-åring var grymt svår att få upp ur sängen och det var en 30 minuters lång väckningsprocess. Detta tyckte jag var grymt kul så jag brast i skratt, och gråt. Tänkte på stackars Fröding när hans barn har växt upp och hela väckningsprocessen blir något längre, ni vet, barn?! Satans va roligt det var..

Sitter nu i datasalen själv och sitetr och småflinar lite. Lite smått otroligt detta men glädje, man skrattar alltid när man inte ska skratta. Hånskratta åt läraren? Kanske inte så smart drag.
Annars så börjar man ska skratta när man måste vara tyst eller något liknande. Jag älskar att skratta!

Ikväll blir det lite alkoholhaltig dricka som ska slinka ner i min mage. Hoppas dte blir en bra kväll. Vi ska bara var några stycken och mysdricka. Mycket roligare så än att gå på fest och att det alltid ska balla ur.
Nu ska jag gå på spanksan, inte så värst kul.



mikkiz är cpppppp / ida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0