sjukling

Stannade hemma från skolan idag. Jag kände mig inte bra i morse när klockan ringde. Huvudet kändes som ett stort, ömt bowlingklot. Så nej, jag stannade hemma.
Har druckit mycket vatten, då jag tror att jag har vätskebrist. Hoppas huvudvärken försvinner för det är den som plågar mig så.
Funderar på om jag och my love ska ta en tripp till Åmål någon helg för att hälsa på mormor. Hon kommer ju hit rätt så ofta, men de enda gångerna vi åker dit är på jul och påsk. Sommaren får vi ta att åka i varje fall, det är så mysigt i Åmål då, alla båtar som ligger nere vi hamnen så sitter man på marinan. Ytterst mysigt..

Grattis Elin Bönström på 18-årsdagen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Halölå vi måste hitta på nått nåndag baby. ring mig :D

2009-02-11 @ 13:36:09
URL: http://emelieeh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0