SEN!

Kanske lite för personligt för att skriva egentligen, men vill skriva detta så att inte andra gör som jag.
Ni vet om mina problem med min sömn, detta har gjort så att mina mens har uteblivit, jag har inte haft den sen 10 december. Jag fick lite småskäll utav barnmorskan som sa till mig att gå till en läkare eller kurator direkt.
Mensen är ju ändå ett sätt för kroppen att visa att allt är i sin ordning. Men det är ju inte min direkt, gillar inte att få skäll av sådana jag inte känner, men det behövdes nog så jag kan mig i kragen och beställa en läkartid.

Har precis kommit hem från ljuspartyt som hölls i Gårdshuset. Var mycket trevligt men synd att jag inte hade pengar till att köpa något. Har togit hem en hel del saker från skolan. Detta ska göras innan sportlovets slut. Kankse inte så roligt att sitta och plugga under lovet, men hellre det än att sitta och plugga i Sri Lanka.
Nu ska jag äta ostkrokar och dricka cola medans jag sörjer att jag missar Grey's idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0