Rotgrönsaker med lövbiff

Ska bli så gött med mat, och god mat dessutom!

Har fått en ny toalettsits, en svart. Badrummet blev mycket bättre. Så jobbigt men vårat badrum för att hur cleant det än är så går det inte få det snyggt. Och det är tapeternas fel. Det ska fixas, måste fixas. För jag bor nog här ett par år framöver skulle jag kunna tro.
Min arm värker fortfarande. Känns som om man har fått ett slag rakt på nerven och när smärtan börjar försvinna så gör det fortfarande ont. Så känns det i min arm nu.
Visst, jag kanske är lite överkänslig men jag vet att jag inte inbillar mig detta. Varför inbilla sig själv att ha ont?
Hyprokondiker är att ena konstiga människor/sjukdom. Hur säger man?

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0