Prov, mamma, sola

Har en lång rast nu efter provet nu. Ska skriva mig ett inlägg här, invänta Erika och sen dra iväg och sola. Har ju faktsikt rast till kl 12.10 nu. Ska bli skönt att få lite färg också. Kom upp i tid idag också. Eller ja, det hade jag nog inte gjort om inte my love hade skällt lite på mig i morse och skällt på mig att gå upp. Tycker ju bara det var fuskigt, han kunde ju få ligga kvar. Efter 10 minuter ringde hans chef och sa att han skulle jobba, så då var det lungt, för då var båda två tvugna att gå upp. Lite komiskt att det kan blir sådär ibland.

Blev förvånad över mig själv idag, provet gick bra. Visst inget högt betyg dock, i spanska nöjer jag mig med G. Om jag har G i slutbetyg i spanska så är jag faktsikt glad. Har så grymt svårt med det så det är inte klokt. Konstigt eftersom jag har ganska lätt för alla andra ämnen, jag behöver inte "kämpa" som en gud för att få G. Ni fattar?

Hittade en gammal bild på mig som korthårig. Saknar den frisyren lite ändå. Men det den får komma igen nör jag har haft långt ett tag. Ska köpa hårkontroll nästa gång jag är i stan. Någon som vet om Det är bra?
(Denna datorn är lite knas så jag kan inte ladda upp bilden, tyvärr)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0