Piggare

Nu blir det snart mat och jag kom in i duschen och blev mycket piggare. Härligt!

Middagen idag blir fläskfilè, marinerad! Usch så gott det ska bli med mat. Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist dock, men fick ett litet ryck och sätte igång och städa och har städat sovrummet, köket, hallen och en liten del utav vardagsrummet. Så nu orkar jag inte så värsta mycket mer i städväg.
Lite smått full vecka framöver också.
Måndag: Skola till 17,00, träna 18,00
Tisdag: Skola till 17,00, handla direkt, träna vid ca 18,30
Onsdag: Skola till 15,50, ljusparty (tid?), tvätta
Och på torsdag hoppas jag det blir lite lungt, för de andra dagarna kommer nog ta kål på mig. På fredag blir det nog också lungt. Lena kommer till helgen också! Så på lördag blir det tjejkväll i Kirjavainen-Huset. Och på söndag blir det nog att vara där och umgås med Lena nu när hon är hemma. Men ser ju henne strax därefter, när hon gifter sig. FAN VA KUL! Inte länge kvar nu, kommer bli ett sådant fint bröllop, jag känner det! :-)

JUST DET! Har inga pengar eller gratis-sms kvar på mobilen. Så alla vet varför jag inte svarar.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Fyrbröstad är jag :D ahhaha

2009-02-15 @ 18:09:37
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: amelie

förlåt gumman, men fanns inga på dig och mig på malins dator!

men ja har lagt in på bdb, kan lägga in i bloggen ngn annan dag stumpan! ÄLSKAR DIG MEST <3

2009-02-16 @ 01:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0