One tree hill

Laddat hem de senaste avsnitten av OTH nu som jag ska kolla på någon dag framöver när jag inte har något annat att göra. Om det då förvisso kommer att hända..

Kom på mig själv i morse när jag stog framför spegeln och tänkte "- tänk om man kunde få den kropp man vill ha, så man slapp alla klädbyten varje morgon". Detta med kläder, jag är inte så speciellt ytlig i sättet så, men det som jag har på kroppen vill jag ska se bra ut, om jag har håret som som en står knut mitt på skallen bryr jag mig inte om när jag ska till skolan. Men kläder? Vad är det för fix idè jag har med kläder på morgonen, slänger kläder överallt tillslut blir det "det gamla vanliga, tråkiga". Ska sluta och bry mig om vad folk tycker om mina kläder, sluta att tänka så mycket på vad andra tycker om mig.
Dom ska tycka om mig ändå, även fast jag har tråkiga fula kläder.
Bara för det blir det "Nicke-kläder" i morgon..

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Jessica

så du menar att "nickekläder" är tråkiga och fula då? ;-) taskigt sagt :D haha

2009-02-03 @ 01:21:00
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: geten linda

åhhh one tree hill. e det bra eller? det börjar på söndag jag kan knappt vänta

2009-02-05 @ 12:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0