Min syster..

.. blev så otroligt glad. HA!
Det var nästan lite småkul att lyssna på hennes röst som var nära på att brista i gråt. Eminem och 50 cent kommer till Sverige. Eminem är Erikas största idol och kärlek, skulle jag kunna tro. Hon fick mig att följa med, visst jag lyssnar inte så mycket på sådan musik längre. Men det är ändå två världsstjärnor och jag gillar det fortfarande även fast jag inte lyssnar på det så mycket. Kan ju säga att jag längtar grymt mycket mer till Metallica i Oslo!
Det kommer bli mäktigt det.. Och Mötley med Amsepaj kommer blir riktigt bra det med!

My love börjar tidigare idag så han drar redan 20,40 så jag ska ta och ringa min Amsepaj då och sen hoppa i sängen. Skönt att komma i säng i tid idag. Det är ju inte allt för ofta det händer tyvärr.
Pappa är så snäll och ger mig en ny brunkräm! Tack gode gud för det, har fått världens mega-finne på kinden och i pannan. Illröda båda två och så tar min brunkräm slut. Det är väl självklart?

Kommentarer
Postat av: L

Men gud, kommer Eminem och 50 cent till Sverige? Vet du om dom har börjat släppa biljetter än? :)

2009-02-18 @ 15:14:51
URL: http://liiiiinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0