Melodifestivalen

Ikväll börjar Melodifestivalen del 1 som visas på SvT 1 kl 20,00.
Jag ska se det, för det finns inget annat se direkt heller. Men melodifestivalen? Nästan så att man måste se det, lite som ett tvång kanske.

Insåg idag att nu är det bara en månad kvar tills jag åker! Ska bli så härligt att komma till värmen, längtar till döds.

Igår blev det en rätt tråkig kväll egentligen. Kollade på På Spåret, Vem Vet Mest, Postkods Miljonären och Let's Dance. Jag gillar inte något utav det programmen men det fanns som sagt inte något så mycket att kolla på.
Dock, fick jag skryta med mina kunskaper om upptäckresorna och vem som hittade vad. Pojkarna som satt här såg lite smått förvånade ut, och jag nämde inte att jag höll på med det på skolan, bara för att jag skulle låta lite smartare.

ROCK ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0