MAT<3

Snart är det mat, my love ska klippa sig först så det blev ingen mat tidigare. Men sånt som kan hända ibland, och jag klarar mig ganska fint ändå.

Vet inte ens varför jag skriver nu eftersom jag inte har något att skriva egentligen. Jo, detta med pluggningen gick ju sådär nu under lovet. Han att göra lite på mitt liberalismen-arbetet och matten är klar. Ska fortsätta med arbetet på måndag, ska ha minst hälften klart på måndag. Det är mitt mål denna vecka, sen räcker det. vea var så snäll så, hon ville inte att jag skulle få med mig så mycket så jag fick lite extra-tid på mig. Blir nog lite blandade känslor i klassen om det. Men mina tjejer bryr sig nog inte så mycket, jag vet att de är glada för min skull, och såklart gröna av avund ;-)

Nu ska jag fixa mitt barr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för dig :)! Klart jag är avundsjuk ;D<33

2009-02-28 @ 02:36:05
URL: http://juliaredin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt för dig :)! Klart jag är avundsjuk ;D<33

2009-02-28 @ 02:36:08
URL: http://juliaredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0