Läggdags

Boxningen var riktigt kul dock mycket ansträngade, mina axlar är grymt trötta och jag vet att jag kommer ha en olidlig träningsvärk i dem i morgon. Jag tränar ju ytterst sällan armar.

Har precis lagt på luren med Amelie, hon ska ringa sen igen. Vi är ju ena riktiga babbelmajor som man säger. Skönt att bara babbla på om ingenting. Längtar grymt mycket till våra födelsedagar i maj, inte länge kvar nu hjärtat!
Ska snart läsa genom frågorna för 3:e gången idag, kan dem rätt bra nu och siktar som vanligt mot ett VG men tror jag kommer ett G. Ingen idè att ha för stora förhoppningar för då blir man bara besviken i slutändan.
Just nu skulle jag vilja ligga i ett varmt bad med en massa doftljus tända och läsa en tidning. Bara njuta, åh vad jag önskar att jag hade badkar. Och jag önskar att det kunde få plats, vilket det absolut inte gör!

Godnatt mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0