Kvällen, shopping

Kvällen igår var en av de bästa på länge, hade riktigt kul alla andra med verkade det som.

Har inhandlat endel saker nu inför Sri Lanka. Leopardbikini från H&M, en blus i färgen gammelrosa, ett vanligt vitt linne, hippieband och grymt snygga gladiatorskor. Bikinin är en sådan som alla kommer gå med i sommar, men jag tycker den var så jävla snygg så det struntade jag i. Köpte även blommor till vardagsrumsfönstret, självklart svarta.

Idag blir dte utgång igen med mina söta flickor. Börjar här och sen drar vi vidare till en annan vän. Behövs inte sägas namn. Det blir i varje fall att mysdricka och tjöta oss till döds. Jag och Sofia har en plan, tror dock hon inte kommer ihåg den men det kommer bli kul.

Vi elever på Åsfjärden? Är vi lediga på måndag?
Jag är helt dundersäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0