Huvudvärk

Min huvudvärk sitter i fortfarande . Blir ingen skola i morgon och jag funderar på om jag kanske har vätskebrist? Ont i huvudet hela tiden och när jag reser mig upp blir jag lite yr. Blir i alla fall ingen skola i mrogon om jag vaknar upp med huvudvärk igen, ingen idè att gå dit om jag inte kan göra något ändå. Ligger ju rätt bra till i alla ämnen så det gör inte så mycket ändå.
Måste hämta engelska böckerna bara eftersom jag har prov på fredag. Återigen, prov, prov, prov..

Håller på att laga mat, inget omständigt idag. Bacon och makaroner. Ibland får man lov att göra sådan "snabb-skit-mat". det är ju inte äckligt men det är inte direkt gott heller, det funkar helt enkelt.
Och ska göra lite matte idag också eftersom jag missade den lektionen idag.
På återseènde kära blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0