Historia

Sitter nu och söker fakta om Liberalismen, grundpolitiken till Folkpartiet. Vet inte så mycket än men det kommer, har hittat rätt så mycket och har tänkat att jag ska få ihop detta riktigt bra, få till ett VG eller MVG. hatar egentligen inlämingsuppgifter men det verkar rätt så okej, roligare än länder.

I morgon får jag en bok som jag ska läsa på engelskan. Nicole Riches bok, kommer tyvärr inte på vad den heter. Men har läst lite om den på nätet och den verkar helt okej. Så tack Evelina för lånet! Jag anatar att den boken kommer bli min läxa när jag är i Sri Lanka, vilket är helt okej. Bara att läsa ett kapitel varje kväll,  och i alla andra ämnen jobbar jag som världens idiot bara för att jag ska slippa ha med mig en hög med böcker dit ner. Men jag antar att det kommer bli så ändå. Men det kanske är lite värt, men hoppas mina lärare tar hänsyn till vilken jävla pluggis jag har varit nu efter jul. Men det tror jag inte, de skickar nog med mig lika mycket ändå.
Någonting jag vet är att Kerstin kommer skicka med mig mina matteböcker och jag kommer får plugga matte varje dag där nere. Menmen, nu har jag rast..

Disturbed - Instructeble
ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0