Heldag hos Kirjavainen

Kom hem runt 22,00 tiden idag, varit där borta hela dagen nästan, blev en sväng till min kära far också. Måste ju hälsa på honom, eftersom han inte är hemma på veckorna.

Just idag är jag nog den största moffen i Grums. Köpte godis för hela 111kr (!!!). Haha, ja jag var grymt sugen, men sen åt jag en liten godis och var inte alla lika sugen längre. Så det kan bli, kanske får ta och lägga ner snart så det inte blir för mycket socker.
I morgon ska vi dit igen för att säga hejdå till Lena, men henne träffar vi ju snart ändå. Bara 1 vecka och 4 dagar kvar nu. Fan va härligt det ska bli! Mycket att se fram emot nu, mycket lov osv.
I morgon blir det även  träning och en sväng ner till mor, och leka med min syster Erika.

SPORTLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0