Hejdå Helg

Nu är helgen över så nu är det snart dags för solan om några timmar. Klockan är mycket och jag borde inte sitta här nu. har precis kollat klat på dokumentären och den var otroligt bra. Helt klart värt att kolla på, så nu komemr jag bli lite små besatt av WWII och ägna mig åt att kolla genom bäcker och liknande om detta. Besatthet ligger lite i mitt arv jag har fått, det märks dock inte lika tydligt på mig som det gör på min syster.


Så här mycket snö är det i Grums just nu. Hänger istappar över min balkong och det är faktsikt väldigt fint nu när det är stjärnklar himmel och månen lyser mot dem. Dock kanske inte lika kul om man skulle få en i skallen..

ROCK ON!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har bäcker med andra världskriget att göra?

2009-02-09 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0