Hästar och Ridning

Jag är rädd för hästar. Kanske inte är så ovanligt, men det är verkligen ett djur jag inte gillar. De är stora och farliga. Var så jobbigt när vi var på Årjängsmartèn ni i höstas. My love skulle promt klappa hästarna (hans morbror äger travhästar, tror jag?) och jag stog där inne och kände mig inte speciellt tuff bland jättarna med 4 ben. Nej, I do not like hourses!

Något som är plus är att kanalerna inte är borta, konstigt nog. Men jag ska njuta av dom sista timmarna med mina kära tv. Men det kommer ju snart att det bara stängs av, vilket kommer kännas mycket sorgligt. Men vi ska beställa boxer i morgon. Så det känns ju bra att vi inte är utan dem allt för länge.
Ska snart ner och tvätta klart och sen blir det sängen rätt tidigt, väldigt trött idag. Fick även reda på att att jag klara mitt spanska prov idag. Så otroligt glad! Eller ja, har gått i spanska i 4 år nu så jag borde kunna jämt lite, lite mer..

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0