Härliga dag

Vilken underbar dag! Solen lyser, älsklar't!

Ska ringa min Sofia, var längesen jag pratade med henne. Sen bär det utav till Emelie för att kolla in hennes nya place och va med henne under dagen. blir bra dag detta, känner det.
Åte pepparbiff med grillade grönsaker, underbart gött, my love gjorde den underbara maten.
Min far kommer hem idag också, så i morgon ska vi dit och käka tacos. Och min kära mormor kommer i morgon, ska bli kul. Då blir det även staden som sagt.
Hoppas verkligen att vädret håller sig såhär, underbart väder här i Grums, blir alldeles glad utav det!
Lyssnar på Born in the USA med Bruce Springsteen, blir så glad utav den låten.
Nej, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0