Good Evening

Sitter hemma med min kära dator och har precis kollat på Evan den allsmäktige. Älskar sådana filmer, tycker om Bruce den allsmäktige ockå. Så helklara tips för er som gillar härliga komedier.

Under dagen så har det varit rätt lungt följde med Ragnar och mötte upp hans syster som kom upp från Göteborg för att hälsa på sin bror. Så vi har hängt med dom idag och kollat på film och käkat mat.
Drar iväg till skolan i morgon, har kort dag men måste ändå hämta en del saker för jag måste plugga. Får nog leta rätt på mina frågor om Hinduismen och Buddhismen så att Toft (Som inte har gjort provet än!, 5 månader sen nu..) kan få frågorna så han har något att plugga på. Tokigt seg med att göra prov.

Nu drog my love på en Children of Bodom konsert så jag lär får lyssna på det nu av den resterande kvällen. Nu ska tvätta håret. Det var sjukt det, gick in i duschen förut, och ja, duscha och så som man brukar. Så glömmer jag att tvätta håret. Hur glömmer man det? Typisk mikkis-sak antar jag.

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: Nej alltså de ser mer brunt ut fast har ju varit helt svart och försöker man bleka upp håret då så blir de lätt rött :D men ljusbrunt är tanken att de ska bli framöver, dock väldigt skönt att vara ljuare nu :)

2009-02-11 @ 23:40:10
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0