Ge inte godis till Ida!

Maria var lite rolig idag på Spanskan. En annan sak som var otroligt roligt var när en i klassen började prata spanska (eftersom det var en spanska lektion) med Maria så säger Ida något, så kläcker han:
- Men Ida, du fattar ändå inte vad jag säger?!
Klockren kommentar och jag fick mig ett gott skratt..

Sitter nu hemma och mår rätt dåligt faktsikt, haft en dundrade huvudvärk hela dagen så jag sjukanmälde mig och gick hem. Ska lägga mig i soffan och ta en huvudvärkstablett och hoppas det går över. Känner mig febrig, men ändå inte. Aja, det är väl bara någon liten bacill som har tagit sig in i min maskin, blir nog bättre.

Försov mig i morse, men jag han som tur var ner till skolan i någolunda tid så jag hann göra provet, tack gode gud för det. Hatar att inte göra prov i tid. Även när jag är sjuk går jag ner till skolan för att göra proven som vi har då. Känns bättre att göra det direkt än att dra ut å dem och få en massa efter sig.
Nu ska jag sätta på en film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0