Fredagskväll, härligt!

Ikväll blir det lite dricka, och så i morgon också. Bara lugnt idag dock, kanske blir en öl eller två. I mrogon är det mina flickor som gäller och det ska bli rikigt kul! Längesen jag festade med min kära Sofia nu, och Bella för den delen. Och inte glömma min kära syster som faktsikt är väldigt duktig med vad det gäller alkohol. Men det är kul när vi väl festar. Det är jag och mina småttingar (Amelie är faktsikt 12 dagar yngre än mig). Jag gör mig äldre än alla och ska då vara den ansvarsfulla, men när jag dricker vet jag inte. Men i nyktert tillstånd,  ja då är jag det. Hoppas jag (tror jag är det).

Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar in alla som stack till Orrbyhallen för att köpa lite mat. My love är hungrig, en skräll kanske? Denne man behöver mycket mat i magen för att bli mätt. Men det är ingen nyhet för dem som känner honom, om man ska bli stor och stark behöver man mycket mat.
Som man alltid fick höra när man var liten för att äta upp grönsakerna. My love lyssnade på rådet och nu är han stor och stark.

Det är bra att lyssna på sina föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Laura

Den är underbar på alla sätt och vis ! Syns å måndag sötis <3

2009-02-28 @ 17:24:12
URL: http://tinkettling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0