För det första..

Tänker jag be om ursäkt till en viss Sofia Gård för att jag är grymt dålig på att ringa upp, och när jag kommer på det. Ja, då vågar jag inte ringa för att det är försent.

Någonting som min mor verkligen har präntat in i min skalle är:
- Ring inte till någon före kl 10,00 och ring inte till någon efter kl 22,00.
Detta sitter i min skalle, grymt hårt! Jag får sådan grym ångest ifall jag ringer efter eller för detta klockslaget. Det är lite som en tvångstanke kan man nästan säga. jag sitter där med telefon i handen och klarar knappt utav att ringa, sjukt.
Så mamma, jag lovar. Detta kommer sitta kvar förevigt, kanske lär mina barn detta också? Men jag vill inte att de ska få det som en tvångstanke som jag har. Men mor, det är inte ditt fel. Jag har väl varit lite olydig och ringt min Amsepaj ett antal ggr efter klockan 22,00 och fått lite skäll. Men nu sitter det jag lovar! (När jag bor själv, där varken jag eller my love bryr sig om det ringer kl 23,00 eller inte. Typiskt)

För det andra..
Så borde jag sitta och plugga just nu, inte sitta här och skriva detta onödiga inlägget och poppa musik på en vardag. Fy på dig Mikkis. Detta kommer låta otroligt, dock sant. Nu när grannen över flyttade, så är vi de lugnaste i hela gången. Visst vi spelar musik. Ja, ni som vet vilka som bor här vet kanske vad jag menar. Menar dock inget illa till någon.
Jag gillar denna gången ändå, alla får göra precis som de vill. Ingen bryr sig om den andra och man kan spela om man vill. Man stör inte, för man gör det helt enkelt själv!

För det tredje..
Så måste jag plugga nu! Värma en kopp varm choklad och göra mig en tonfiskmacka.

GOODNIGHT FOLKS!

Kommentarer
Postat av: erika

haha det sitter också kvar i min skalle, fast på helgen skiter jag ju i det :D Så blir jag så jävla irriterad på folk som ringer mig efter 22:00 på en vardag, och när någon ringer före kl 2 på helgen :D

2009-02-16 @ 23:42:41
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0