Duktiga jag

Nu är allting städat och klart. Ska tvätta klockan 19,00 också. My love tog mer än gärna hand om toan när han såg att jag hade skurat toalettgolvet med en diskborste. Mycket bra gjort av mig och det blev jättacleant!
Sitter nu och pluggar matte, har gjort klart allt snart så tyckte jag var värd en liten blogg-paus. Senare ska jag fortsätta med liberalismen arbetet, eller kanske. Får se om jag orkar.

Ska strax ringa och kolla om min fader har kommit hem snart också. Ska be honom om en liten tjänst och jag hoppas jag får det utav honom, det tror jag faktsikt jag får.
I morgon kommer även Lena hem! Så det ska bli kul också, mycket kul denna helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0