Chili Cheese Doodles

Sitter nu här hemma med my love och Ragnar, och alla är lika deprimerade över att det inte finns några kanaler utom tv4 att kolla på. Att en tv gör så mycket i någons liv är helt otroligt. Och att my love tycker att det är jobbigt utan kanaler trodde jag aldrig (och inte han heller, skulle jag kunna tro).

Vi gick till ICA för att my love och Ragnar var så grymt sugna på revbensspjäll, vilket är något som jag verkligen ogillar. Tycker inte det alls, känner mig som en hund som sitter och försöker få av det sista kättet på ett ben, meningslös och kladdig mat. Helt enkelt inte värt besväret..
Och samtidigt där inne på ICA fick vi se Chili Cheese Doodles och min reaktion var:
- UHE! Dä kan INTÄ varè gött! (tänk om man skulle skriva exakt som man pratade?)
Men Ragnar var soppas sugen på något så han köpte sig en "pöse" och sitter här och säger att
"-nu börjar det bli lite starkt.."

Ska sätta mig med Historian snart och göra mer frågor så jag kan bli klar med dem 72 frågorna. Vill verkligen inte ha med mig den mega-boken till Sri Lanka. Gör allt för att slippa dra på en massa böcker dit ner. Så snälla teachers, ta hänsyn att jag pluggar som en jävla dåre och gör allt för att inte få med mig en massa läxor.
- Jag står på mina bara knän..

Nej nu ska jag spela lite Guitar Hero och sedan måste jag plugga, som om jag gör någonting annat?
Ska invänta ett samtal från min kära Amelie också, vi måste börja planera våra 18-årsdagar också. Eftersom jag fyller den 8:de och hon den 21:a. och vi är dem enda i våran "umgängeskrets" som fyller då, alla andra fyller efter sommaren. Förutom Jessica som ligger 3:a.
Sen har vi ju Bella, Sofia och Erika som får vänta ett helt år till.

Hörrrrni, jag tror jag och Amelie firar våran födelsedag med att gå på Mötley Crüe. Vi har pratat mycket om det, så det får bli så. Vi är bäst.
ROCK ON!


My beloved friend Amelie

Kommentarer
Postat av: amanda

vilken? den på bilden, den rosa? :-)

2009-02-04 @ 21:34:16
URL: http://aaaamandanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0