ännu en ny dag..

Det blev lite stressigt i morse. Skulle gå på toletten som jag alltid gör på morgonen, sen hör jag att mobilen ringer, sen börjar hemtelefon ringa! Precis samtidigt, jag blev pigg fort i varje fall. För ni som vill veta var det Sofia i mobilen och Lena i hemtelefon, fick mig ett litet djärvt uppvaknande. HA!

Efter denna händelsen så gick jag ut och tog mina kära morgoncigg sen så gick jag och sätte mig här för att kolla på Gossip Girl avsnitten jag hade laddat hem för ett bra tag sen. Om jag ska vara riktigt ärlig så gillar jag inte den serien lika mycket längre, ska nog sluta kolla så har jag en serie mindre att se, och lite mer tid för mig själv.

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0