ameliepajs

Jag har varit med min Amelie idag, har varit som små idioter som vanligt. Ha! Nejdå, men vi har spelat lite rumikubb som Sofia aldrig tar med sig hem.
Kollade även på Dead Silence, som är en sjukt bra skräckfilm enligt mig. Jag har en liten fobi för dockor sedan en tid tillbaka men har aldrig brytt mig om mina porslindockor som jag hade på rummet. Men efter denna filmen så åkte dem fort ut ur mitt rum och farmor frågade varför de helt plötsligt låg ute i hallen, jag förklarade och hon fick sig ett gott skratt. Min farmor, så söt, så snäll!
Filmen handlar i varje fall om Mr Ascher vars fru blir mördad efter de fått hem en mystisk docka. En buktalardocka. Han letar reda på orsaken till hans frus död. Han hittar sanningen men stämmer det?

Bevare the eyes of Mary Shaw,
She has no children, only dolls.
And if you see her in your dreams,
Make sure you never Scream.



Kommentarer
Postat av: wenche

den är grym ;D

2009-02-06 @ 12:53:06
URL: http://winkii.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha, jag har sett den har... men hade redan glomt bort filmen... i slutet av filmen, gar nan upp i ett "spokhus", men man maste ta sig dit med roddbat? Eller e d har en annan film jag mixar ihop med..? I vilket fall har jag sett den har! HEHE x

2009-02-06 @ 15:45:47
Postat av: sofy

men eftersom det är du som tvingat mig o ta dit det kan du väl komma hit med det då ist!!!!!!!

2009-02-06 @ 17:09:19
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0