Aldrig mer..

Aldrig mer kommer jag äta nudlar innan boxningen igen. Kass mat innan träning!
Vi gjorde det "vanliga" och när det sista kom, ni vet, det som alltid är jobbigast? Så skulle jag ställa mig upp och jag blev alldeles yr. Alla röster blev som ekon. Jag var tvungen att sätta mig ner och dricka vatten, eller ja, resten utav flaskan.
Kunde inte fullfölja träningen och det gjorde mig grymt besviken på mig själv, men det är sådant som kan hända.
Man lär sig utav sina misstag.
Aldrig nudlar!

Har pratat med min kära Bella en stund också. Så jag kommer få ett litet besök utav henne i morgon. Bra det, för det var längesen jag träffa den filuren. Men nu blir det en dusch och sedan ett telefonsamtal till Sofia.

Kommentarer
Postat av: sofy

men du har inte ringt än? :O

2009-02-16 @ 21:39:38
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0