SLEEPLESS

Var inne på mellandagsrean igår efter noll sömn. Kunde verkligen inte sova och när klockan var 05 gav jag upp. Jag gick upp och fixa mig osv, skulle åkt till stan vid 08 men gick inte eftersom att det inte var plogat! Hatar att det inte kan fixa sådant i tid. Det är väl förfan bara att kolla på vädret dagen innan så ser man om det ska komma snö eller inte. Idioter blir så sur, och pappa kom inte ut förens klockan 17 igår, DÅ KOM DOM OCH PLOGA! Han bor inte ens utanför grums...

Fick mig endel igår iaf, 2 par jeans, 2 tröjor, 1 kofta, 1 skärp, 1 mjukis, puder, cover it up all mix, rouge, örhängen, korkar, 2 trosor, 1 bh. Ja det tror jag var allt. Hel nöjd med allt. Och det dyraste jag köpte kostade 275 och det var cover it up, dyrt som fan men det ska tydligen vara värt det. Erika prövade den när hon kom hem och hon sa att den var super! Hoppas på det jag med då...

När jag kom hem åt jag min andra del av min subway. Sen somnade jag på stört, fanns inte en chans att jag skulle hålla mig vaken, så somnade runt 20... Haha, gött som fan har jag söve inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0