många händelser

Idag har det hänt mycket. B har varit här som sagt, my heart. Emelie och Gabbi var även här förut, och jag har inte sett Gabbi på säkert ett år och sådant är alltid kul.
Har även beställd en Ålands-resa med Pizarro och Natta, troligen så följer B och Jacob med, så det ska bli riktigt skoj. Ska ner och kolla allting i morgon men det ska nog gå bra. Just det ja, vi ska på kryssningen till lördag, så det blev en liten impulsgrej, och sånt är ju alltid kul ;-)

My heart, B, kommer i morgon tidigt på morgonen igen och då blir dte en löprunda direkt på morgonen. Det ska bli härligt men jag ver redan nu att jag kommer inte orka springa långt. Konditionen har jag ju inte kvar direkt kan jag ju tala om, men ska göra mitt bästa. B sover även här i morgon, mys.
R kom även hem från Göteborg idag, jag och my love fick ett påskägg gjort utav choklad. Självaste skalet är vanlig mjölkchoklad och inuti detta så är det massa runda goda olika chokladsorter. Tack R, det smakade underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0