underbar höstdag

solen lyser, och träden börjar få fin färg. Hösten är faktsikt väldigt fin egentligen. En riktig mys månad!


Kollade på Quentin Tarantinos nya film igår Hellride, Rätt bra faktsikt, men måste kolla på den igen. Så jag fattar mer, han gör så bra filmer, men man måste kolla på dem en 4 ggr innan man förstår allt (det måste iaf jag). Idag blir det säkert mer film. Eftersom jag kollar på så himla mycket filmer hela tiden så borde egentligen jag skriva om dem lite, så har jag någonting vettigt att blogga om än mitt rätt så "svensson-liv", för det är många som lever likadant. Det kanske inte är så många som bor ihop med sin pojkvän vid 17-års ålder, men det är väl det som är speciellt med mitt liv, faktsikt så är det det bästa som har hänt. Min Nicke, såklart jag vill bo ihop med världens bästa pojkvän, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0