sol..

.. och då ska jag självklart vara sjuk. Skulle vara så härligt att gå ett varv nu egentligen. Men vill inte bli sjukare än vad jag redan är.

Älskling är på kurs nu och kommer hem vid 16,00. Jag ska också på kurs ikväll, övningskörningskurs. SUG! men jag vill ju ha körkort så det är bara att lida genom skiten. Inte ett dugg på tv:n utom momento och såntdär, och det är inget jag föredra precis!

nej, jag ska nog dra på en film och och gosa ner mig i täcket.


 Vart på kursen nu, den var inte så dryg som jag trodde. Så fick vi gå 20,50 istället för 21,15. Så det var superbra! Känner mig riktigt krasslig nu. Det är det som är det knäppa med en vanlig förkylning. Kass på morgonen och kvällen, runt 15-16 mår rätt okej. Konstigt! menmen..

Nu ska jag kolla klart på Filip&Fredrik, sen blire det en mysig varm dusch sen sängen! bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0