ruskigt väder!

regn igen!  väldigt lite regn med mycket samtidigt.. tror ni förstår?

börjar få feber igen, känns så i huvudet iaf! jobbigt, ska blir hemma från skolan i morgon så jag kan vila upp mig ordentligt. Ska plugga lite idag, har historialäxa, tur att det inte är tråkigt :D hoppas jag är frisk på onsdag.. har friluftsdag och jag vill vara med! fotboll och grejer ;-)

Får sådan ångest ibland, jag älskar fotboll, jag älskar att spela det, men det blir så jobbigt med kondisen. innan jag började röka så orkade jag två 45min halvlekar, lätt.. nu? - 10 min kanske..

men grattis till mig som har rökt 1 paket sen i tisdags + 5 st till. När jag brukar röka lite mindre än ett paket om dagen. det tycker jag är ett bra framsteg och ska fortsätta så. Måste ha en riktigt bra motivation till det bara, som jag tycker är bra! annars kommer det aldrig funka. Den dagen jag blir gravid, då försvinner ciggaretterna ur mitt liv, tror faktsikt inte det kommer hända tidigare tyvärr =/

ska lägga mig framför tv:n nu, sen blir det en riktigt lång och VARM dusch!
Fryser som ett nyklippt får nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0