ljuva hem, ljuvliga städade hem

när nicke åkte till jobbet idag vi kl 14,35 så satte jag igång med att städa. Nu är jag klar, och nu är kl 18,16 för att vara exakt. Det luktar gott här hemma! Måste berätta vad jag har gjort:
- dammsugat
- skurat
- dammat
- fixat garderoben
- städat toaletten
- skakat mattor
- tvättat
- putsat segelväggen
Så, det är endel, men jag fick hjälp av min kära syster, så tack! Jag tyckte att jagh behövde en belöning för det jag har gjort idag (allt utom att diska, är inte så mkt, men så tråkigt, så det överlåter jag faktiskt till bby) iaf, då köpte jag min älskade ranch-dipp och chips..

Ska snart ner och hämta den sista tvätten och lägga in den i garderoben och så ska jag ringa bells och asme, mag bruds<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0