krock

Varit och åtit hos Nickes föräldrar, gottit! Dom ha jämt vart i Finland och så åkte dom båt över så jag och nicke fick godis, cigg och öl =) Öl till Nicke Cigg till mig. Detta ska vara mina sista paket.

Mamma kommer snart så vi ska handla, jag älskar att handla! Full frys, fullt kylskåp, fullt skafferi. Det är nog nästan det bästa jag vet. Min underbara mamma hade köpt nya glas till oss också. Jag berätta väl att ena hyllan ramlade ner?

Jag har faktsikt inte så mycket att skriva idag utom detta. Eller jo, grannen, Anton hade jämt krockat med hans moppe så han såg inte alls något pigg ut. Hoppas du blir bättre!


Detta är mina nya stövlar, lite lortiga efter dagens skoldag.


en av dom nya tavlorna. platt-tv upp. sladdarna bort!

Kommentarer
Postat av: jessica

nice stövlar!

2008-10-02 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0