hotelihot!

nicke köpte omega-3 ägg igår. Omega-3 ägg? hur funkar det då? matar dom hönsen med det då eller, jag fattade det bara inte.. haha sjukt!

nicke var så trött igår stackars när han skulle koka sina ägg:
- är du trött älskling?
- jag kan ju inte såga att hag är speciellt alert (vet ej hur de stavas) direkt.
Du är så go bby!

Har egentligen ingenting att skriva om. Ska köpa godis senare som ska med till Duse Udde och packa allting, fattar bara inte hur jag ska örka bära allting från skolan till gruvön. Det är ju mycket som ska med. Kläder för tre dagar, påslakan, två par skor, duschgrejer, tandborste, ah hygiensaker. Regnkläder + gummistövlar, JUST DE JA! Ficklampa också, detta är enligt listan vi fick, men om jag känner mig själv rätt så är jag den som har med mig mest saker. Måste ju ha med laddare oså till mobilen också, det är ett av det viktigaste av allt, hur ska annars kunna nå min bby?

I'm the truth, and the truth don't lie..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha fulaste Nicke.& Du din jävel ringde du igår eller som du lovade dyrt och hederligt? NEJ. Fuck you for life

2008-09-04 @ 09:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0