blir så himla arg..

.. jag fattar inte? jag fattar bara inte..

Sitter i skolan och har en timmes rast, skulle ha slutat kl 12,50 idag, men istället har vi hälsa istället för idrott idag så det suger. Riktigt mycket också. När jag kommer hem sen så blir det potatisgratäng med rostbiff! MUMS!
Är på dåligt humör nu, fått reda på massa dåliga nyheter hela dagen. Ingenting som gäller mig, men ändå? SKÄRP ER! snälla människor.

Har haft mitt favoritämne idag med min favorilärare och mentor! Historia är så jävla bra! GAH! Ska sätta mig med romarriket strax och göra klart frågorna. Historia är bra, I JUST LIKE IT! Jag är så himla osugen på tårta, känner mig så äcklad utav grädde nu. Nej fy. Jag får väl lida genom det för min kära syster. Eller hon blir nog bara glad om hon får mer av tårtan själv. Tänk att den illa kroppen kan äta upp en hel tårta själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0