BÄNKAD..

.. Framför TV:n ikväll. Ugly Betty och sedan Despraite Housewifes (v? f?) ÄNTLIGEN! Längtat så, och i morgon är det Gossip Girl och Grey's Anathomy, fan så bra! Så börjar det någon ny serie på torsdag "Fringe". Verkar rätt bra iaf, ska checka in det.  Stackars Nicke som ska lida sig genom detta nu under höstan och vinter. Han gillar iaf Gossip Girl, Konstigt nog. Det är ju faktsikt det "tjejigaste" programmen av alla. Och Ugly Betty, men det hatar han. Han får göra som han vill, JAG SKA SE! ;-D

Jämt kommit hem från Mamma, firat syster som sagt. Mormor och Rainer var där. Träffar honom aldrig tyvärr =( Detta är då min mormors man. Jag ser honom som min morfar, för min riktiga morfar känner jag egentligen inte. Men jag känner Rainer. Nicke gilla honom iaf, denna göbben har ju klockrena kommentarer.


BACK TO WISTERIA LANE!

Kommentarer
Postat av: gårdis

öje, gossipgirl är inte alls idag! DET ÄR PÅ SÖNDAG KLOCKAN SJU :S

2008-10-01 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0