tupplur

måste verkligen sova middag idag, jag är död.

Blev arg förut när jag kollade kanal 5:s TV tablå. Gossip Girl är på söndag. Konstigt, kollade när reklamen för det gick på TV:n då stog det onsdag. Jäkla skit. Så är det Roomsevice idag istället. Det gjorde mig lessen.

Dagen var varit helt okej. Var på ungdomsmottagningen förut för att kolla om jag kan få något mot min PSM oså. Skulle köpa ett naturläkemedel på Apoteket. Om inte det hjälper skulle jag få en receptbellagd medicin. Som är även till för depression, oro och liknande. Så hon sa att det var rätt starka mediciner. Men hon tyckte jag behövde det efter jag hade berättat allt som händer och hur jag mår och är under min PMS. Men hoppas denna ZIARA som den kallas ska hjälpa. Vill ju inte ha receptbellagda starka mediciner som kostar multum. NEJ TACK!

Har prov på torsdag också. Engelska. Behöver inte plugga så mycket för jag kan faktsikt det mesta redan, vilket känns jävligt bra. Men i morgon ska jag läsa genom det jag ska ha och nöta in det sista i skallen. Berätta jag att jag fick VG på mitt naturkunskapsprov? Kände mig riktigt nöjd. Det var inget svagt VG, utan mer "mellan". Det kändes urbra! Nej nu ska jag slänga mig i soffan och be till gud att jag inte får en hostattack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0