Synundersökning

Idag är det dags för kort-tagning och synundersökning för körkortet! Hoppas att allt går bra. Sen blir det mys på Sofia som inte är så pigg och glad. Jag ska att liva upp stämningen med henne lite. Jag har även engelska prov i morgon som hon ska få hjälpa mig lite med. Förhöra mig och så.

Nu när jag är ensam hemma i lägenheten så är det tomt, jättetomt. Vill ha min älskling är hemma med mig. Ja det finns väl inte så mycket att göra åt den saken. Måste man jobba så måste man. Det vill jag också egentligen. Skrapa ihop lite extra liksom. Vore välbehövligt det!
BYE ALL!

Kommentarer
Postat av: Hummel

sv: Ha? du jag MINNS faktiskt inte så mycket iaf =D

2008-10-22 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0