Snusare?

Funderar på att vänja mig av med rökningen och börja med snus istället och sedan ta en nikotinfri snus? Snus är ju helt klart lindrigare än rökning. Försämrar inte konditionen, risken för cancer minskar och ditten och datten. Snus är ju även mycket "enklare". Bara att ha med sig dosan och behöve rinte gå ut. behöver inte andas in äcklig jävla rök i lungorna.

Nicke har suttit och spelat sitt "mördarspel" i 4 timmar. Hur kan det vara så himla kul att fantasidöda folk? Det finns inget roligt med sånt spela alls. Jag föredrar golfspelet som fanns på windows 98'. Tror syrran och Sofia kommer ihåg det? Det var kul. Och detta jäkla "pang-pang-ljudet" jag har suttit och lyssnat på dem senaste timmarna har inte varit det bästa mot mitt humör. Glöm att han ska spela detta med ljud på när jag har PMS, stackar'n.

På matsedeln idag står det rostbiff och potatisgratäng. Gott. Sedan bär det av till gymmet med Nicke och senare ikväll tror jag Sofia skulle komma. Då blir det nog lite mys och rummikub.
Sedan har även jag och gård gjort upp att vi ska plugga på onsdag. Det är nog bra eftersom hon är världens största babbelmaja (strax efter Sandra Eriksson), Så skulle inte tro att det händer mycket för henne på lektionerna. tur att hon har mig som hjälper henne. Jag ska också plugga självklart. Men eftersom jag är lite mer "med" så har jag inte lika mycket att göra ;-) Mwaha.
Dendu Gård! 

Kommentarer
Postat av: sandra

hej jag heter sandra och är bäst på att babbla, oh yes xD

2008-10-13 @ 17:30:54
Postat av: gårdis

haha, du din jävel :D

tur jag har dig ändå (:

2008-10-15 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0